Saturday, October 30, 2010

makin kite besar... makin kite jauh dengan semua. semua dah ade jalan masing-masing. sorang dekat sane. sorang lagi dekat sini. yang lain tu ntah dekat ceruk mane dah... haih... malam-malam.. sorang-sorang... ni je la keje aku. layan rase yang ntah pape datang. ingat sume bende lame... aku jadi rindu. aku nak balik mase dulu tu. nak jadi macam dulu. nak duduk same-same... jadi budak-budak sekolah lagi yang pakai baju sekolah comot-comot tu. haha. seronok je. kalau dulu aku tengok semua muke comot je... sekarang dah lain. yang da berdua pun ade. yang sorang-sorang lagi ade. yang berdua dah jadi sorang pun ade jugak. tadi aku tengok dorang. macam tak putus lagi je ape yang pernah ade antare semua. bagus la macam tu... jaoh mane pun semua... ade lagi ingatsimpan dalam hati korang. jangan hilang ape yang ade sekarang ni. tu je aku nak. dekat aku pun. jangan korang lupe. memang aku agak senyap antare korang. tapi aku tak pernah lupe. aku carik kalian bile perlu je kan? haih... teruk betul manusia macam aku ni.


p/s: satu ayat kau yang aku tak lupe sampai sekarang. jangan amik balik ape yang kau cakap. aku perlu tu.



sekian,
qla husin.

1 comment:

Syaza Fakhriah said...

aku rse gak pe ko rse~~
wuhuuu..rndu kt ko weyh!!