Saturday, April 30, 2011

tutup semester dua

errr. helo. hai. okie datang balik lepas lama hilang. dah ada dekat rumah. cuti sem dah start. good! lepas dah semua beban. hilang dah semua tekanan. hilang dah apa-apa yang hilang. ha? apekah? merepek... grrrrr

semester dua. haha. penuh konterversi. penuh carutan, makian, apa-an lagi... haish... tak baik... nak bagitau apa? tak ada banyak sangat. cuma ambil ruang sikit nak cakap terima kasih dekat siapa-siapa yang ada dengan aku masa susahsenangtaksenangkurangsenang. first sekali, terima kasih diucap kan kepada syaz yang banyak simpan apa aja yang kite cakap kan dekat kau. yang banyak rasa apa kita rasa. yang jadi kawan yang baik. pehhhhh. first time kot puji kau. bahaha. okie. secondly untuk zetty. terima kasih jugak awak. last sekali dekat zul. yeah zul! kau! haha. terima kasih sebab bagi bahu dengan telinga kau dekat aku. terima kasih sebab ada. oh sorry jugak sebab buat kau sakit jantung terkejut sebab petang tu. haha. sorry doh... takde niat pun. tapi serius aku okie gila lepas tu. mana tak okie nye. dah melalak meraung aku kalau tak okie tak tau la kan... haha. pape pun... tenkiu bebeh! dekat yang lain pun terima kasih jugak la... tapi korang baca ke ni? memang tak la kan... gehehehe

apa lagi nak cerita? final? oh final! sangat susah boleh tak? pelik kot... adoii... tu je boleh cakap. haha. aku tak study ke soalan yang lain? aku tak study kot... tapi dah nak buat camne... tawakal je lah... senyuuummmmmmmmmm HAHA

cuti sem. *senyum*
itu sahaja yang mampu. haha bye!


nota kaki: aku tak banyak cakap sekarang. kurang cakap. kurang tulis. haishhhh. cuti sem aku carik balik apa yang hilang. bye!



sekian,
qla husin.

No comments: